15 Julai 2008

Debaran telah berakhir

Saya memandang skrin laptop dengan pandangan kosong. Kira-kira semibggu lalu saya sudah tidak menulis semata-mata mahu menumpukan kepada dua perkara besar yang bakal terjadi hari ini 15 Julai 2008. Saya ingin memanjatkan rasa syukur kerana sejak saya membuat pengisytiharan ini di blog, saya menerima SMS, panggilan telefon dari rakan taulan, memberi saya suntikan semangat untuk menghadapi 15 Julai itu. Terima kasih atas doa-doa anda.
Hari ini bila 15 Julai menjelma, saya masih menerima SMS dan panggilan telefon bertanyakan keadaan saya. Alhamdulillah, dengan semangat yang bersisa, saya jawab yang saya akan menguwarkannya di blog (macamlah orang nak tahu sangat....).
Dukacita saya mengumumkan bahawa kedua-dua perkara yang terjadi hari ini tidak memihak kepada saya. Saya sedih, saya kecewa, saya menangis. Saya tidak setabah mana....
Walau bagaimanapun, saya tetap akan berjuang! Saya yakin, ALLAH akan memakmulkan doa saya juga suatu hari nanti. Lagi pula, saya ada doa dari ibu, suami, anak-anak dan rakan taulan.... Terima kasih semua!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nape kak?? apa yg akak tunggu sbnrnye... ce crite sket kat saya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...