26 Mei 2008

Pengumuman Cuti : Balik kampung

Cuti sekolah dah bermula hari ini. Saya akan bercuti beberapa hari balik ke kampung. Mungkin sehingga Rabu atau Khamis ini atau sehingga Rabu depan. Jadi kalau blog ini tidak dikemaskini saya mohon ampun kerana di kampung susah untuk saya mendapatkan kemudahan internet.
Jika ada yang bertanya apa saya nak buat cuti panjang ni? Hari ini akan dimulakan dengan shopping di Jalan TAR dengan Kak Eka Fahara. Lepas tu balik kampung. Saya nak makan mee rebus dan rojak power kat kampung. Bekalan 2 buah novel sudah saya masukkan ke dalam beg. Juga kotak jahitan untuk meneruskan projek menjahit.
Takkan tak berjalan ke mana-mana? Ada juga merancang tetapi jika sempat sampailah....k...selamat bercuti...yahoo! (masa ni rasa macam mengalahkan budak-budak tadika aje!).

1 ulasan:

jasa ekspedisi berkata...

mampir nich dari jaksel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...