02 April 2008

Prison Break Season 3: Pengembaraan bermula...

Peminat Wenworth Miller tentunya akan melekap di depan kaca tv setiap Isnin jam 10.30 malam apabila Micheal Scolffield dan rakan-rakan memulakan aksi Prison Break yang dijanjikan lebih mencabar. Mulai 31 Mac lalu, tempahlah kerusi kelas 1 di depan kaca tv anda. 8TV telah memulakan tayangan Prison Break Season 3 tepat jam 10.30 minit malam.

Prison Break musim pertama bermula dengan rancangan Michael Scofield merompak di bank semata-mata untuk menempatkan dirinya satu penjara di Fox River untuk menyelamatkan abangnya yang disabit kesalahan membunuh adik Presiden US. Menariknya beliau yang merupakan jurutera yang melukis pelan penjara itu telah membuat tatoo di tubuhnya yang menyimpan rahsia kunci kepada segala rancangan yang diatur rapi untuk membawa abangnya keluar dari Fox River, sebuah penjara yang paling ketat kawalan keselamatannya.

Di musim kedua memaparkan pelarian Michael Scoefield dan kehidupannya dalam buruan yang menjadikan dia dan 7 orang banduan lagi yang melarikan diri bersamanya the most wanted person in America.
Kini di musim ke-3, Scoffield kembali lagi dengan dirinya kini berada di dalam penjara bernama Sona di Panama dan pastinya unsur-unsur suspen akan terus bermain di dalam musim ini seperti musim2 yang lalu.
Jangan lupa temujanji kita dengan Miller setiap Isnin, 10.30 malam, 8TV.

2 ulasan:

mohamad kholid berkata...

saya memang minat gila siri ni...

LK berkata...

oh ye... samalah kita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...