18 Mac 2008

Peluang Menang Hadiah!

Kepada mereka yang sudah membaca HCT apa kata cuba masuk ke blog penulisnya http://lynn-dayana.blogspot.com/ yang sedang menganjurkan kuiz kepada peminat yang telah membaca HCT. Bagi yang sudah menghafal jalan cerita HCT tentu boleh meneka jawapannya. Bagi yang belum membaca HCT, sila dapatkan segera di kedai-kedai buku berhampiran. Masih belum lewat lagi untuk anda mendapatkannya kerana tarikh akhir menghantar kuiz ini 4 April nanti. Hadiahnya lumayan juga, lebih kurang hadiah yang ditawarkan untuk rancangan Teka Teki di Era iaitu baucer Pizza Hut masing-masing bernilai RM50 dan RM30.
Kalaulah saya boleh teka, mesti saya yang menang! Saya sudah membaca HCT dan jika berkesempatan, saya akan kongsi pengalaman saya semasa membaca HCT. Selamat mencuba!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...