23 Mac 2008

Hari Keluarga D'Sentral Bandar Seri Putra






Meriah... dan banyak hadiah... Makanan pun boleh tahan banyak dan bervariasi... Rancangan mengadakan Hari keluarga ini sudah berbulan dirancang oleh AJK dan hari ini segalanya berjalan lancar. Saya sekadar menjadi AJK Pendaftaran. Hardy masuk acara melukis (9 tahun ke bawah), bawa bola pingpong dalam sudu, isi air dalam baldi (dua-dua acara berpasukan), kutip gula-gula dan tiup belon. Semua acara Hardy dapat nombor 3 kecuali kutip gula-gula tiada hadiah manakala tiup belon langsung tak menang sebab belon yang ditiup langsung tak besar. Kelakar!


Untuk acara dewasa acara anyam ketupat, rebut kerusi, sambut belon air, hullahoop dan lari ikat kaki. Saya langsung tak masuk mana-mana acara kerana menjaga Hariz (abang terpaksa meninggalkan majlis jam 10 pagi). Apapun memang havoc bila orang dewasa jadi budak kecil. api sebenarnya jadi havoc bila dapat gelakkan orang...Hahaha...


Seperti biasa, saya memang tidak akan menang acara cabutan bertuah dan teka bilangan kacang dalam balang...


Tahniah kepada penganjur yang berjaya menganjurkan majlis yang meriah dengan goodie bag. Baucer KFC pula disumbangkan oleh developer Bangi Heights anak syarikat UM Land. Juga kepada penduduk D'Sentral yang sporting, dermawan dan sanggup bagi komitmen menjayakan Hari Keluarga ini. Majlis pot luck yang dijayakan bagi mengumpul penduduk memang selalu mendapat sambutan. Semoga kemesraan antara kita akan terus berpanjangan demi keharmonian D'Sentral dan Bandar Seri Putra yang aman dan tercinta.

1 ulasan:

deenlokman berkata...

salam,

shariffudin here.

i'm looking for a house to rent. sekarang stay kat bukit mahkota. want to move to seri putera pulak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...