12 Disember 2007

Penulis Lakaran Kasih di TV


Amboi hang kat TV glamer la. Satu SMS dari seorang teman saya terima awal pagi tadi di saat saya sedang bergelumang dengan Citra Pesona. Saya balas balik SMS dia bertanyakan pendapatnya tentang penampilan dan penyampaian saya dalam siaran Selamat Pagi Malaysia pagi tadi. Dia membalas kembali, katanya; Ok je... Explanation menarik. Novel bakal menyusul menarik juga. Tapi kan kenapa sekejap saja interview tu. Mmm.. lagi satu, kau nampak tembamla dalam TV (ke TV aku yang ajaib). Saya ketawa. Lalu saya balas lagi SMSnyadan saya forwardkan SMSnya itu kepada Lily Suriani.
Terima kasih Alaf21 kerana memberi peluang kepada saya mempromosikan Lakaran Kasih. Juga kepada krew RTM hari itu.
p/s: Lily Yong tak puas hati dengan SMS yang saya forwardkan kepadanya. Sehingga saya menulis entri ini dia minta saya beri penerangan kepadanya terutama komen kawan saya itu tentang penampilannya. Saya telah berjanji untuk menelefonnya semasa dalam kereta menuju LCCT nanti.
Saya dapat satu lagi SMS dari seorang teman di Penang yang juga menonton saya pagi tadi. Alahai... kenapalah semasa saya mengadap TV itu, rakaman itu tidak keluar.....




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...