22 November 2007

Selamat Hari Lahir Lynn Dayana

Yang ke tuuuuuuuuuuuuuuuuut. Hehehe.
Semoga panjang umur dan lebih murah rezekinya. Mengenali Lynn selama dua tahun, di situlah kami selalu bertemu, Jusco Equine Park, Puchong. Kami memilih tempat itu sebab kedudukannya yang strategik di tengah-tengah antara Subang Jaya dan Bangi. Boleh kata sudah banyak dah restoren di situ yang kami singgah dan tahu sajalah kalau kami dapat berbual. Berjam-jam. Tadipun Kenny Rogers dah tutup 9.30 tapi kami masih tak bangun-bangun.
Majlis meraikan hari jadi Lynn ini ringkas saja tapi memang meriah dengan gelak tawa Rose, Lily Suriani dan Lynn sendiri. Saya malam itu dikutuk mereka kerana mereka kata saya biul. Al maklumlah saya benar-benar keletihan kerana berjaga malam dan siangnya menghadiri kursus pula.
Ada 3 keping gambar yang saya nak uploadkan tetapi server down. Nanti bila kesempatan akan saya uploadkan.
Semasa saya baru memakir kereta kira-kira jam sebelas satu SMS dari Lynn saya terima, berbunyi begini :
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa meninggalkan anak dan suami yang demam, tak sempat menyuapkan suami lauk gulai, membesarkan mata yang mengantuk... dan tentunya kerana sudi menjadi sahabat.
Mesti Lynn send all pada Rose dan Lily Suriani sebab yang bab-bab suami itu bukan ditujukan kepada saya sebab abang di Hong Kong dan saya angkut semua anak-anak saya pergi. Lalu bila saya sudah menidurkan anak-anak saya jawab begini:
Kadangkala semua yang indah itu hanya boleh dikecapi dengan sedikit pengorbanan, selebihnya pengertian. Harganya? Tidak ternilai.
Selamat Hari Lahir Lynn. Semoga persahabatan kita terus berkekalan...

2 ulasan:

Lynn Dayana berkata...

Thank you! I'm honoured! Suka dgn hadiah comel. Hehe... pink lagi! Best tu!

LK berkata...

maaflah tak mahal hadiah tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...