05 Oktober 2007

Laila akan Shut Down dan Hibernate



Apahal? Tiada ribut tiada angin akan shut down dan hibernate. Saya minta maaf banyak2 tetapi ini semua bukan kehendak saya. Kalaulah ada yang rindu pada tulisan di blog saya yang merapu rapan ni (masalahnya ada ke?), saya tinggalkan anda dengan sebanyak2 n3 yang boleh saya titipkan.


Apa yang telah terjadi kepada Laila? Stressnya tidak menyusut ke? Atau ribut sedang melanda hati. Memang saya stress memang saya ribut....


Sebab apa? Ini jadual saya sepanjang saya menyepi nanti....




22-23 Okt -Lisan Bahasa Inggeris


29-31 Okt - Peperiksaan Akhir


12-23 Nov - Induksi


24-28 Nov - BTN


29 Okt - 3 Dis- Induksi


4 Dis - Peperiksaan




Saya hanya merdeka pada 5 Dis. Sempatkah saya menyiapkan Citra Persona sebelum hujung tahun ini? Bila memikirkan Cinta Pandang Kedua yang masih di muka tak sampai 100 saya termenung panjang. Saya memang perlukan magis.




Keutamaan saya ketika ini adalah peperiksaan akhir. Alhamdulillah saya mendapat pencalonan cemerlang dalam latihan praktikum baru-baru ini. Saya harus mendapat sekurang-kurangnya B+ untuk peperiksaan akhir untuk mendapat pangkat cemerlang semasa konvokesyen nanti. Saya benar-benar tertekan....




Kepada kawan-kawan blog yang sentiasa bersama saya, menyokong dan membakar semangat, saya perlukan doa anda.




Ucapan Laila sebelum hibernate : Kak Lily selamat success dengan MKM, Kak Fathi dengan Suratan Kasih, semoga dapat feedback baik. Rose dengan Mekar di hati, Lynn dengan Hak Cinta Terpelihara semoga cepat terbitnya kerana peminat dah tak sabar hendak memegang buah tangan terbaru anda. Lily Yong tahniah kerana ulangan cetak ANC. Kak Eka, Selamat pulang.... Dhiya, selamat berjuang menghabiskan manuskrip. Aku angkat bendera putih. Maaflah kali ini aku tak dapat bersaing lagi... Umi Selamat Pengantin baru dan selamat berangkat....


Saya perlukan doa kalian.




Kepada pembaca blog dan pengunjung setia lailakamilia.blogspot terima kasih atas sokongan anda. Doakan yang baik2 saja untuk saya. Saya harap sangat saya boleh mencatat sesuatu dalam penyepian saya tetapi jika saya betul2 shut down jangan lupa kembali ke blog saya pada 5 Dis 07, insyaALLAH. Doakan saya.....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...