04 Mei 2007

Terima Kasih Alaf21


Pesta buku tinggal 3 hari saja lagi. Di kesempatan ini saya dengan penuh rasa syukur ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada Alaf21 Sdn Bhd yang sudi menjemput saya untuk bersama-sama berkumpul di Pesta Buku pada 1 dan 2 Mei yang lalu. Saya juga akan berada di Pesta buku pada 6 Mei ini (hari terakhir pesta buku) bagi sekali lagi memeriahkan suasana di sana.

Memang hebat Pesta Buku kali ini. Selain dapat bersama keluarga ALaf21, saya juga dapat merasai pengalaman berada bersama novelis terhebat tanahair di bilik pameran Alaf. Sesungguhnya, betullah kata seorang sahabat, Pesta Buku adalah sesuatu yang amat beerti buat seorang novelis. Dan sebagai penulis baru, saya amat bersyukur dan terharu kerana telah diberi peluang yang paling diimpikan untuk duduk dan merasai sendiri pengalaman bertemu peminat novel melayu Alaf21.

Sekali lagi, terima kasih Alaf21...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...