17 Mei 2016

LK DECENTRUM HOMESTAY : A WONDERFUL STAY IN BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA

Ini adalah projek terbaharu Laila Kamilia. Asalnya idea ini tercetus ketika melawat rakan yang ditahan di ICU Hospital Serdang. Saya terbayangkan jika saya perlu menginap di sekitar untuk menjaga orang yang tersayang dan perlu hadir segera jika diperlukan di sisi mereka, bagi yang tinggal jauh. Lalu inspirasi menyediakan homestay ini terlekat di minda dan hanya baru-baru ini alhamdulillah dapat direalisasikan. 

Jadi, jika ada yang sedang mencari penginapan sekitar Bangi, Kajang, Serdang dan Putrajaya juga sekitarnya, LK DECENTRUM HOMESTAY ada menawarkan perkhidmatan yang selesa dan bertaraf hotel kepada yang berminat.

Sila rujuk kepada flyers di bawah untuk maklumat lanjut. 





Harga promosi sempena pembukaannya adalah serendah RM150 sehari.








Antara kemudahan yang disediakan di sini adalah Sky Park, kolam renang infinity, taman permainan kanak-kanak, kolam renang kanak-kanak, gymnasium dan kawasan berbabeque.


Ini #rumahjade Hehe... kepada yang telah membaca novel thriller Laila Kamilia bertajuk CINTA TOP SECRET dan BUNUHAN (CINTA TOP SECRET VERSI 1.0) tentu sudah berkenalan dengan hero novel tersebut, ejen perisikan antarabangsa bernama Jade. Jadi sesuai dengan citarasa Jade yang suka mengembara dan sentiasa perfectionist, apartment yang saya namakan Rumah Jade ini adalah dihias dalam mood rumah seorang spy. Kebanyakan elemen hiasan dalaman di sini, disuntik daripada imaginasi watak Jade dalam novel tersebut. Jadi jika berpeluang menginap di sini, pengunjung akan dapat menyerap semangat Jade (sebenarnya saya cuba menghias dengan memasukkan pelbagai elemen spy seperti rak penyimpanan senjata Jade tetapi tentulah tidak releven kepada pengunjung kan? ) hehe... 

Insyaa ALLAH dalam novel ke-10 saya, CINTA TOP SECRET 3, saya akan memperkenalkan Rumah Jade ini dan memasukkan beberapa scene di dalamnya. Sementara itu, saya tinggalkan anda dengan dekorasi kediaman Rumah Jade.









Ruang menonton ini ada perkhidmatan Astro. Jika ada tetamu tambahan, ruang sofa biru itu boleh dijadikan tempat tidur.



Selain daripada hiasan dinding wall paper yang bertemakan kembara dunia, saya turut menggantung beberapa gambar di dinding kediaman Jade dengan beberapa lokasi daripada scene di dalam novel seperti Venice dan London.


Kediaman ini tidak menawarkan dapur untuk memasak tetapi pengunjung boleh memanaskan makanan di dalam microvave dan memasak air panas (tea facilities dan peti ais turut disediakan).


Kediaman ini boleh menempatkan 4 orang dewasa pada satu masa. Jika memerlukan ruang tidur tambahan, sofa bed dan toto turut disediakan.

Kepada yang ingin menginap di sini, boleh juga hubungi nombor 0177141500 untuk tempahan. Waktu check in adalah pada jam 2 ptg dan check out jam 12 tengahari.

Kami mengharapkan anda gembira menginap di sini dan semoga segala urusan anda sepanjang penginapan ini dipermudahkan dengan LK DECENTRUM HOMESTAY insyaaALLAH.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...