20 Disember 2014

TAHNIAH KEPADA PEMENANG PERADUAN NOVEL C1NT4 TOP SECRET

ALHAMDULILLAH! Saya bersyukur sangat sebab dapat menganjurkan satu lagi peraduan sempena novel saya. Setakat ini, saya telah menganjurkan 4 peraduan setiap kali novel saya berada di pasaran semenjak 2011 iaitu Peraduan Cinta Pandang ke-2, Cinta Pandang ke-2 Extra, Cinta Bunga Tulip dan yang terbaru C1NT4 TOP SECRET. Tujuan saya menganjurkan peraduan ini adalah semata-mata untuk menghargai sokongan pembaca yang sudi membeli, membaca dan berkongsi rasa membaca novel-novel saya. Jika boleh saya ingin menghadiahkan semua pembaca saya tapi tidak berkemampuan. Oleh yang demikan, hanya dengan penganjuran saja saya boleh menyampaikan hadiah itu.

Peraduan C1NT4 TOP SECRET telah berlangsung selama 2 bulan yang berakhir pada 30 November 2014 yang lalu. Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang sudi masuk peraduan ini. Seperti saya beritahu sebelum ini, pembaca yang masuk peraduan ini bukanlah mensasarkan kemenangan hadiah tetapi kerana kasih sayang mereka kepada Laila Kamilia. Terima kasih! Saya sangat-sangat menghargainya.

Dalam sekalian penyertaan yang diterima, berikut adalah pemenang-pemenang yang telahpun dipilih oleh juri. Tahniah kepada pemenang-pemenang (berdasarkan  nama di FB) :


HADIAH PERTAMA : BICA BIE COMEL


HADIAH KEDUA : ISNINAH ALI KARAR


HADIAH KETIGA : 
LEHA NADZRI



HADIAH SAGUHATI :
MAWAR LARANGAN
BIEBIE MENTAN
CHIPMUNKANDBARNEY

Selain hadiah utama yang telah diumumkan di poster, berikut adalah pemenang yang akan memenangi hadiah misteri yang tidak diumumkan. Kan? Kejutan kan? Terkejut tak? Hehehe...  Kan Laila Kamilia selalu ada KEJUTAN, MISTERI DAN RAHSIA? hehe... Berikut adalah pemenangnya  (berdasarkan  nama di FB) :

1. ROZI D'BANKERS
2. IDA KAMARUDIN
3. JAMAILIA JUMAIHARI
4. NURUL AKASYAH
5. BADARIAH KAKAK

Apakah hadiahnya? Jeng! Jeng! Jeng!


ANTOLOGI AKSI : CINTA TOP SECRET VERSI 1.0 (TAJUK SEMENTARA)

Ya! Inilah hadiahnya! Saya berbesar hati untuk menghadiahkan novel antologi aksi yang bakal diterbitkan pada tahun 2015, in syaa ALLAH. Boleh baca kisah ejen Jade dan Zed dalam misi mereka sebelum novel C1NT4 TOP SECRET.

Dan! Kepada yang paling banyak SHARE poster peraduan C1NT4 TOP SECRET, saya telah menjanjikan hadiah novel. Ya! Siapakah yang paling banyak share poster tu ya? Hehe... Dia tahu siapa dia dan saya akan hubunginya nanti untuk kirimkan hadiah itu. Namanya saya tak bagitahu di sini untuk mengekalkan elemen misteri hahaha tetapi saya yakin 100% ramai boleh meneka siapakah dia! Dialah! Siapa lagi! Hehe....

TAHNIAH SEMUA! LAILA KAMILIA ucapkan berbanyak tahniah! Sampai jumpa lagi dalam novel LAILA KAMILIA yang akan datang, insyaa ALLAH! Muah!

ps- Saya akan mengirimkan hadiah pada minggu akhir Disember 2014, in syaa ALLAH.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...