17 Januari 2009

Selamat Hari Jadi Mak....

Hari ni 17 Januari, hari jadi mak yang ke 49 tahun! Ya, mak saya masih muda. Belumpun 50 tahun umurnya. Beza umur antara kami 17 tahun. Semasa mak lahirkan saya, mak baru berumur 17 tahunla.... Mak kahwin masa umur 12 tahun...dan sekarang mak sudah ada cucu umur 8 tahun...Hehehe....mudanya mak saya.
Tahun ni saya berhajat nak bagi hadiah paling best....Apakah dia??? Biarlah rahsia....
Untuk mak yang sentiasa ada di sisi di saat saya jatuh, bangun dan berlari semula....yang sentiasa percaya kepada kebolehan anaknya....tempat di mana saya boleh sentiasa bergantung harap bila semua harapan telah melenyapkan seluruh semangat yang hilang.... "Lily sangat sayang mak... dan semoga mak sentiasa sihat dan berbahagia di dunia dan akhirat...."

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...